středa 12. října 2016

Slovenský tenisový skokan roku 2015 Martin Blaško zavítal do ČR na turnaj v Jablonci nad Nisou

Martin Blaško je známým milovníkem Orlického regionu a Ústavu sociální péče pro mládež Kvasiny. Tím, že zavítal do Čech na turnaj kategorie Futures do Jablonce nad Orlicí, tak nešlo ho nevyzpovídat.



Martin Blaško vyhrál dnes proti českému hráči Marku Řeháčkovi 2:0 na sety a to 7:6, 6:2.



- Jak hodnotíte svůj dnešní výkon a výkon supeře?


- Dnešní výkon hodnotím celkem pozitivně. Hraje se na velmi rychlém povrchu takže záleží hlavně na servisu a returnu. Většinou ten kdo se dostal první do tlaku tak vyhrával míčky.


- Jaká očekávání máte na tomto turnaji ?


- Očekávání nemám moc velké, přeci jen je to můj první turnaj od ledna na tvrdém povrchu, takže uvidíme jak daleko dojdu. Zítra mě čeká velmi těžký zápas se čtvrtým nasazeným českým hráčem Tomášem Papíkem. Jak jsem již říkal, bude hlavně záležet na podání a returnech.


- Jak se Vám líbí tenisové zázemí v Jablonci nad Nisou?


- Je to tu pěkné. Na české poměry je běžné, že i menší města mají krásné tenisové zázemí. Tady v Jablonci nad Nisou máme k dispozici 8 kurtů venkovních a 3 kurty zastřešené v hale. Ško, že takových klubů není více i na Slovensku.


- Vracíte se rád na turnaje v ČR, máte k nim nějaký specifický vztah? - V Čechách se mi hraje vždy výborně. Znám tady mnoho lidí, takže se do Čech hrozně rád vracím. Je mi jedno jestli jsem přímo v Praze na východě či na západě Čech.


Žádné komentáře:

Okomentovat